معرفی ایکیا دبی
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی ایکیا دبی

ایکیا : یکی از فروشگاه های بسیار مشهور و پر طرفدار در دبی ، ایکیا ی دبی است .ایکیا یک شرکت سوئدی است که در زمینه تولید انواع لوازم اصلی و فرعی منزل فعالیت می نماید

گردش در مراکز خرید نیز برای عده بسیاری از گردشگران لذت بخش است . به همین سبب است که مراکز خرید بسیار زیاد و متنوعی در منطقه دبی ساخته شده است .

مرکز خرید ایکیا یکی از بهترین مراکز خرید دبی است . زیرا این مرکز خدمات بسیاری را به گردشگران عرضه می نماید . در این مرکز خرید میتوان انواع لوازم منزل نظیر قالیچه ، قالی های پوستی و حتی مبلمان نیز تهیه نمود .

img_3279

از جمله امکانات موجود درنمایندگی دبی می توان به وجود محیط بسیار بزرگ فروشگاه اشاره کرد که در آن شما شاهد اتاق هایی با دکوراسین داخلی طراحی شده می باشید که با وسایل ایکیا پر شده. روی هر وسیله قیمت خورده و شما میتوانید آن را سفارش دهید.

تور باکو

 تور زمینی باکو

رزرو هتل در باکو

اجاره اچارتمان مبله در باکو

 

 

 

ایکیا ی دبی در فستیوال سیتی دبی در مجاورت فستیوال سیتی مال قرار دارد به صورتی به هم راه دارند و ایکیا به تنهایی از فاز یک مجتمع فستوال سیتی مال برزگتر می باشد. قیمت های ایکیا دبی در مقایسه با فروشگاه های متفرقه ایکیا ی ایران ارزان تر است .

این فروشگاه که قبلا در سیتی سنتر دیره بود و هم اکنون در فستیوال سیتی می باشد ، تنها نمایندگی ایکیا در دبی است.

ایکیا در سال 2001 میلادی یک شعبه دیگر در منطقه ابوظبی ، داخل مارینا مال ( یکی از مراکز خرید معتبر در منطقه ابوظبی ) افتتاح نمود.

جالب است بدانید که فروشگاه ایکیا علاوه بر دبی در 36 شهر از کشورهای متفاوت دنیا نظیر استابول و ... نیز نمایندگی دارد .

ایکیا دبی آنقدر بزرگ است که اگر بخواهید کل آن را بگردید به یک رزو کامل وقت نیاز دارید.برای صرف ناهار نگران نباشید . ایکیا یک رستوران برزگ با غذا های خوشمزه دارد.

 

ایکیا دبی





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: